Registreer je voor onze Plantenoutlet!

Waarom vragen we je te registreren?
De Nationale Veiligheidsraad heeft beslist dat het aantal aanwezigen in de winkel beperkt moet worden. Dit komt er niet zomaar: de COVID-19 pandemie woedt opnieuw in volle hevigheid, en dit is slechts één van de maatregelen genomen om jou, je familie, vrienden en de andere klanten beter te kunnen beschermen. Jouw en hun gezondheid staat op nummer één!

Wat gebeurt er met je gegevens?
We begrijpen dat je bezorgd bent om de verwerking van je persoonsgegevens. We verwerken de gegevens in opdracht van het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid. We houden je gegevens bij voor een duurtijd van 14 dagen, waarna die onherroepelijk worden vernietigd. Enkel in het geval van een vastgestelde besmetting, worden jouw gegevens verder gecommuniceerd naar de bevoegde overheidsdiensten. In geen geval gebruiken we je gegevens voor marketing- of andere doeleinden dan tracing in het kader van de COVID-19 pandemie.

Even juridisch: op welke basis verwerken we je gegevens?
Je hebt vast al gehoord over de GDPR: de General Data Protection Regulation. Dat is een strenge Europese regelgeving die ervoor zorgt dat je privacy beter is beschermd. We verwerken je gegevens, direct in opdracht van de overheid, en in lijn met de beslissing van de Nationale Veiligheidsraad, op grond van artikel 6,  c ("noodzakelijke verwerking om te voldoen aan een wettelijke verplichting die op de verwerkingsverantwoordelijke rust") en artikel 3, 10° Ministerieel besluit van 24 juli 2020 houdende wijziging van het ministerieel besluit van 30 juni 2020 houdende dringende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus COVID-19 te beperken. Indien je vragen hebt over deze verwerking, of je wil een verzoek dan wel klacht indienen, kan je de Data Protection Officer van het Agentschap Zorg & Gezondheid contacteren via veiligheidsconsulent.zg@vlaanderen.be.

Wanneer kan ik naar de outlet komen?

Vrijdag 28 augustus (8u30-21u), zaterdag 29 augustus (8u30-19u) en zondag 30 augustus (8u30-17u). 

Kan je met ecocheques (elektronisch, papier, Edenred, Sodexo, Monizze), kredietcard of bancontact betalen?

Jazeker, met alle bovenstaande opties

Kan ik een plant reserveren?

Nee, dat bieden we niet aan. Er is een first come, first serve principe.

Kan ik een lijst krijgen met alle beschikbare planten en prijzen?

Nee, zo'n lijst hebben we niet ter beschikking.

Wat zijn jullie maatregelen voor covid-19?

  • Elke bezoeker moet een tijdsslot kiezen om wachtrijen en grote groepen te vermijden. Het aantal bezoekers is beperkt zodat iedereen rustig en veilig kan rondkijken.
  • Onze schoonmaakploeg zorgt voor een uitstekende hygiëne. Alle contactpunten worden regelmatig ontsmet.
  • Handengels zijn aanwezig. Ontsmet/was je handen voor binnenkomst.
  • Wij dragen een mondmasker. We verwachten van onze bezoekers dat ze hetzelfde doen vanaf het moment dat ze de auto verlaten/de parking betreden. 
  • We vergroten zowel de tijd (nocturne) als de oppervlakte (met behulp van tenten) van onze outlet.

Vullen jullie het assortiment aan?

Ja, net zoals bij de vorige edities wordt er aangevuld zolang de voorraad strekt. Heb je een heel zeldzame/bijzondere soort op het oog, vragen we je om op vrijdagochtend op tijd te komen voor de beste kans.

Hoe kan ik jullie contacteren?

Via Facebook of Instagram en op 02/269.98.04 of op frank@bloemenrobberechts.be

Zal het druk zijn?

Nee. Elke bezoeker kiest (verplicht) een tijdsslot op dit platform zodat jullie in alle veiligheid en rust kunnen rondkijken. Zo vermijden we wachtrijen, grote groepen en opstoppingen. 

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Tijdens deze verkoop , vragen we je je huisdieren thuis te laten. Op andere dagen is het rustiger en zijn je dieren in ons tuincentrum zeker welkom als ze braaf zijn.

Help, ik heb een plant gekocht en ik weet de naam/verzorging niet...

Stuur ons je vraag (met foto) via Facebook messenger of post 'em in het Facebookevent. We proberen binnen de 48 uur te antwoorden. Of kom na de outlet nog gerust even langs met je vragen als je in de buurt woont.

Kan ik uitleg krijgen?

Onze plantspecialisten op de outlet zijn er om jou te helpen.

Is alles toegankelijk voor invalide personen?

Jazeker, we hebben geen trapjes etc. Er is ook parking voorzien en de mogelijkheid om met de auto tot bij de ingang te komen.

Mag ik foto's maken?

JA, GRAAG! En deel ze gerust met #plantenoutlet2020

Kan ik naar toilet op de outlet?

Nee, in verband met covid-19 zijn onze toiletten voor bezoekers gesloten. 

Is er eten/drinken voorzien?

Nee, in verband met covid-19 voorzien we geen eten/drank op onze outlet.

Geniet van je bezoek!